آموزش ساخت شماره مجازي با freetone

۱,۴۷۲ بازديد

آموزش ساخت شماره مجازي با freetone

 

آيا مي‌دانيد كه مي‌توان بدون داشتن سيم كارت و با شماره‌اي به غير از شماره‌هاي داخل ايران، تماس گرفت يا پيام رساني كرد؟ در جواب بايد بگوييم كه اين كار توسط شماره‌هاي مجازي انجام پذير است و اين شماره‌ها را مي‌توان با نرم افزارهاي خاصي ساخت كه يكي از بهترين آن‌ها freetone است. در ادامه اين مطلب با سايت نامبر فور همراه باشيد تا با آموزش ساخت شماره مجازي با freetone آشنا شويد و درباره آن بيشتر دانسته و اطلاعاتي را به دست آوريد.

چطور به نرم افزار freetone دسترسي داشته باشيم؟

ابتدا بهتر است بدانيم كه نرم افزار freetone  را از كجا و چطور دانلود كنيم. اين نرم افزار شماره‌هاي آمريكا و كانادا را در اختيار شما قرار مي‌دهد كه تا از طريق آن‌ها بتوانيد پيامك يا mms بفرستيد، تماس رايگان برقرار كنيد، در واتساپ يا تلگرام عضو شويد و يا اينكه از آن براي عضويت در سايت‌هاي مختلف استفاده كنيد.

براي دانلود اين نرم افزار اولين و راحت‌ترين كار اين است كه به گوگل پلي مراجعه كنيد. اين نرم افزار براي اندرويد موجود است و اغلب تمامي اپليكيشن‌هاي اندرويد در گوگل پلي يا بازار وجود دارد. بعد از جستجوي اين نرم افزار مي‌توانيد آن را پيدا كرده و روي دانلود كليك كرده و آن را بارگيري كنيد. بعد از نصب مي‌توان اپ را اجرا كرده و از آن استفاده كنيد. سايت نامبر فور در نيز براي شما امكان دانلود اين نرم افزار را فراهم كرده است و مي‌توانيد اين كار را از سايت نيز انجام دهيد.

نحوه ساخت شماره مجازي با freetone چگونه است؟
 
نحوه ساخت شماره مجازي با freetone چگونه است؟

در اين قسمت با سايت نامبر فور همراه باشيد تا آموزش ساخت شماره مجازي با فري تون را بيان كنيم. بعد از اينكه نرم افزار را دانلود كرديد و نصب را نيز انجام داديد، وي پي ان خود را روشن كنيد. سپس نرم افزار فري تون را باز كرده و روي create an account كليك كنيد. چند شماره براي شما در پنجره بعدي ظاهر مي‌شوند و هر كدام را كه خواسته باشيد مي‌توانيد انتخاب كنيد.

 

در قسمت بعدي نام و ايميل شما خواسته مي‌شود كه مي‌توانيد يك ايميل تقلبي نيز وارد كنيد‌‌. سپس رمز، سن و جنسيت را وارد كرده و رجيستر را مي‌زنيد. در قسمت بعد بايد به برنامه ثابت كنيد كه ربات نيستيد و كپچا را پر كنيد. وقتي تمام اين راه‌ها را انجام داديد يك پروفايل براي شما در نرم افزار ساخته مي‌شود كه شماره شما در بالاي آن قرار گرفته است.

به راحتي مي‌توان از اين شماره براي واتساپ يا تلگرام نيز استفاده كرد و با آن در اين پيامرسان‌ها نيز عضو شد. اگر در حين كار براي شما مشكلي پيش آمد و يا سوالي داشتيد، مي‌توانيد به راحتي از سايت نامبر فور در اين زمينه سوال بپرسيد‌.


آيا استفاده از freetone شامل پرداخت هزينه مي‌شود؟

بعد از اينكه دانستيم با نرم افزار freetone چطور مي‌توان يك شماره مجازي را ساخت، بايد اين مورد را به شما بيان كنيم كه اين نرم افزار كاملا رايگان بوده و هيچ گونه هزينه‌اي براي دانلود و يا ساخت شماره نبايد پرداخت شود.

البته سايت نامبر فور اين هشدار را به شما مي‌دهد كه در هنگام استفاده از نرم افزار و ساخت شماره حتما وي پي ان خود را روشن نگه داريد. يك مورد ديگر هم اين است كه ممكن است از اين شماره چندين نفر استفاده كنند.

لذا اگر شما با آن اكانت شماره مجازي تلگرام يا شماره مجازي اينستاگرام ساختيد، اين امكان وجود دارد كه در ابتدا اكانت شخص ديگري را مشاهده كنيد كه البته مي‌توان اين مشكل را با لاگ اوت كردن حل كرد. براي اينكه شماره كاملا مختص به خودتان باشد، بهتر از است كه از سرويس‌هايي كه به همراه خود پرداخت هزينه دارند استفاده كنيد يا حتي اگر تمايل داشته باشيد ميتوانيد از خريد شماره مجازي نامبرفور كه لينكش در پايين هست استفاده كنيد

 








تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.