فروش محصولات متا در فروشگاه هاي فيزيكي

۱۹ بازديد

فروش محصولات متا در فروشگاه هاي فيزيكي

‌‌‌‌‌‌
به گزارش نيويورك تايمز، متا كه قبلا با نام فيسبوك شناخته مي‌شد، اعلام كرد كه پيش از تصميم براي تغيير نام خود، افتتاح فروشگاه‌هاي خرده‌فروشي خود را در نظر داشته است. ظاهرا بحث در مورد افتتاح فروشگاه‌هاي فيزيكي متا از سال گذشته آغاز شده است، اما هنوز هيچ چيز نهايي نشده و امكان صرف‌نظر كردن از اين پروژه همچنان وجود دارد. با اين وجود، اگر متا شعبه‌هاي فيزيكي خود را افتتاح كند، ظاهرا بيشتر از اينكه به خرده فروشي شباهت داشته باشند، شبيه فروشگاه‌هاي تجربي خواهند بود كه دستگاه‌هاي توسعه‌يافته توسط بخش Reality Labs را به مردم معرفي مي‌كند.


 دستگاه‌هايي مانند هدست واقعيت مجازي Oculus Quest كه قرار است نام آن به Meta Quest تغيير پيدا كند و گجت‌هاي پورتال كه براي تماس ويديويي طراحي شده‌اند، مي‌توانند در فروشگاه‌هاي تجربي متا حضور داشته باشند. در اين فروشگاه‌هاي همچنين مي‌توان عينك‌هاي هوشمند واقعيت مجازي Stories كه فيسبوك با همكاري ري‌-بن توسعه داده است نيز به نمايش گذاشته شود.

در همين اسناد همچنين عنوان مي‌شود كه متا مغازه‌هايي را با سبك‌هاي مدرن و مينيمال و همچنين نام‌هاي احتمالي زيادي مانند فيسبوك هاب، نوآوري‌هاي فيسبوك و فروشگاه واقعيت مجازي فيسبوك را براي فروشگاه‌هاي خود در نظر گرفته است. در نهايت نام «فروشگاه فيسبوك» (Facebook Store) براي آن انتخاب شده است اما به احتمال زياد پس از ري‌برندينگ اخير، نام فروشگاه نيز تغيير خواهد كرد.
‌‌

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.